L’AFA té unes normes de funcionament i estatuts propis. S’organitza a partir d’una junta directiva i diverses comissions.
Junta directiva
Presidenta: Susana Vinaja
Secretari: David Pérez
Tresorer: Albert Montoya
Comissions
Econòmica: Albert Montoya
Comunicació: Susana Vinaja
Consell Escolar de Centre: Sílvia González
Consell Escolar Municipal: David Pérez
Federació AFAs i AFFAC: David Pérez
Comissió Serveis (neteja, extraescolars…):
Comissió Actes i festes:
Suport: Soraya B., Fran P., Cristina Ll., Mercè R., Sílvia A., Cristina C., Núria C., Laura V:, Anna R., Agnès H., María L., Marina P. i Sonia S.
espai
Administrativa: Marta Martí
……………………………………………………………………..
TROBADES
Les reunions de tota la junta (junta directiva i comissions) les fem el 2n dijous de cada mes, si és un dia festiu es posposa una setmana, a les 19h a les instal·lacions pròpies de l’institut.
Al llarg del curs també fem l’Assemblea General, dies abans s’informa de la sessió a les famílies a través de la pàgina web de l’Institut, de les xarxes socials que disposem i via correu electrònic.
En moments puntuals també organitzem xerrades i formacions per als pares i mares dels alumnes, informant també dies abans de les trobades.
Les reunions previstes per aquest curs, obertes evidentment a totes les famílies dels alumnes del centre, són:
Junta: 13 octubre 2022, 19h, INS Castellar
Junta: 10 novembre 2022, 19h, INS Castellar
Junta: 15 desembre 2022, 19h, INS Castellar
Junta: 12 gener 2023, 19h, INS Castellar
Junta: 9 febrer 2023, 19h, INS Castellar
Junta: 9 març 2023, 19h, INS Castellar
Junta: 13 abril 2023, 19h, INS Castellar
Assemblea General Ordinària 2022: 11 maig 2023, 19h, INS Castellar
Junta: 8 juny 2021, 19h, INS Castellar
……………………………………………………………………..
Amb el suport de:


